برسی لنز زایس مدل ZEISS CP.3 50mm T2.1 مانت PL

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

برسی لنز زایس مدل ZEISS CP.3 50mm T2.1 مانت PL

لنز زایس مدل ZEISS CP.3 50mm T2.1 مانت PL

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

لنز زایس مدل ZEISS CP.3 50mm T2.1 مانت PL

مشاهده و خرید لنز سینمایی ZEISS CP.3 50mm T2.1

لنز سینمای 50 میلی متری زایس CP.3 مانند سلف خود (CP.2) با دوربین های فول فریم سازگار است و از قطعات مکانیکی بهینه و پوشش های جدید بهره می برد. تمام لنزهای سری CP.3 دارای دیافراگم فیلتر 95 میلی متری هستند. شباهت ظاهری لنزهای سری CP.3 به کاربران این امکان را می دهد که بدون اتلاف وقت از لوازم جانبی مختلفی مانند جعبه مات، ردیابی فوکوس، پشتیبانی از لنز و سایر تجهیزات کنترل لنز مشابه استفاده کنند.

یکی دیگر از ویژگی های این سری از لنزها، قابلیت جدا شدن و تعویض پایه لنز به دوربین است. به عبارت دیگر این لنز دارای پایه PL می باشد اما در صورت نیاز می توان قسمت پایه لنز را جدا کرد و پایه دیگری را روی لنز نصب کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی لنز زایس مدل ZEISS CP.3 50mm T2.1 مانت PL" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی لنز زایس مدل ZEISS CP.3 50mm T2.1 مانت PL"، کلیک کنید.