برسی لنز زایس مدل ZEISS CP.3 100mm T2.1 مانت PL

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

برسی لنز زایس مدل ZEISS CP.3 100mm T2.1 مانت PL

لنز زایس مدل ZEISS CP.3 100mm T2.1 مانت PL

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

لنز زایس مدل ZEISS CP.3 100mm T2.1 مانت PL

مشاهده و خرید لنز سینمایی ZEISS CP.3 100mm T2.1

لنز فیلم 100 میلی متری CP.3 T2.1 کمپانی معروف زایس همانند نسل قبلی خود یعنی لنزهای CP.2 سازگار با دوربین های فول فریم و بهره مندی از قطعات مکانیکی بهینه و ظاهر کلاسیک لنزهای زایس می باشد. اندازه دیافراگم فیلتر این لنز 95 میلی متر است. با توجه به وجود حلقه های کنترل دنده می توانید از ابزارهای کنترل لنز مانند ردیابی فوکوس با این لنز استفاده کنید.

از ویژگی های خاص این سری از لنزهای سینمایی زایس باید به داشتن پایه قابل جابجایی و تعویض اشاره کرد. این لنز دارای پایه PL است، اما اگر کاربر بخواهد آن را روی دوربینی که از پایه PL پشتیبانی نمی کند، نصب کند. قسمت مانت را می توان از دوربین جدا کرد و با تهیه مانت مورد نظر می توان از لنز روی دوربین های دیگر استفاده کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی لنز زایس مدل ZEISS CP.3 100mm T2.1 مانت PL" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی لنز زایس مدل ZEISS CP.3 100mm T2.1 مانت PL"، کلیک کنید.