برسی لرزشگیر موبایل دو محوره ژیون مدل Zhiyun-Tech Smooth-X2 رنگ مشکی

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

برسی لرزشگیر موبایل دو محوره ژیون مدل Zhiyun-Tech Smooth-X2 رنگ مشکی

لرزشگیر موبایل دو محوره ژیون مدل Zhiyun-Tech Smooth-X2 رنگ مشکی

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

لرزشگیر موبایل دو محوره ژیون مدل Zhiyun-Tech Smooth-X2 رنگ مشکی

چک کنید و گیمبال بخرید Smooth-X2 جئون

گیمبال Smooth-X2 Xion یک گیمبال گوشی هوشمند است. این گیمبال دارای دسته تلسکوپی است که تا 26.5 سانتی متر قابل افزایش است که در 5 مرحله قابل افزایش است. این گیمبال قابلیت چرخش 360 درجه را دارد و همچنین امکان قرار دادن گوشی به صورت افقی و عمودی روی آن وجود دارد.

این گیمبال دارای رابط کاربری بسیار آسان و همچنین اپلیکیشن اختصاصی برای استفاده از این گیمبال برای گوشی های اندرویدی می باشد iOS این توسط شرکت Xion توسعه یافته است. با استفاده از این اپلیکیشن می توان ویژگی های بیشتری مانند حرکت آهسته، تایم لپس و پانوراما به گیمبال اضافه کرد. Smooth-X2 اضافه خواهد شد. همچنین در صورت استفاده از اپلیکیشن، کاربر می‌تواند شی را دنبال کرده و دستورات حرکت دست را بدهد. پس از قرار دادن گوشی روی گیمبال، جهت آن را می توان با فشار یک دکمه تنظیم کرد. با هر بار شارژ می توانید تا 1.5 ساعت از این گیمبال استفاده کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی لرزشگیر موبایل دو محوره ژیون مدل Zhiyun-Tech Smooth-X2 رنگ مشکی" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی لرزشگیر موبایل دو محوره ژیون مدل Zhiyun-Tech Smooth-X2 رنگ مشکی"، کلیک کنید.