برسی لرزشگیر دوربین ژیون تک مدل Zhiyun-Tech CRANE 3S Pro

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

برسی لرزشگیر دوربین ژیون تک مدل Zhiyun-Tech CRANE 3S Pro

لرزشگیر دوربین ژیون تک مدل Zhiyun-Tech CRANE 3S Pro

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

لرزشگیر دوربین ژیون تک مدل Zhiyun-Tech CRANE 3S Pro

تثبیت کننده دوربین Zhiyun-Tech CRANE 3S Pro نسبت به گیمبال های نسل قبل طراحی متفاوت و جدیدی دارد که با دسته قابل جابجایی، وزن 6.5 کیلوگرم، سیستم قفل محور جدید و سیستم کنترلی در بازار عرضه می شوند. motion ViaTouch 2.0 این گیمبال دارای بسیاری از ویژگی های پیشرفته دیگر مانند انتقال تصویر بی سیم، کنترلرهای زوم و فوکوس حرفه ای و باتری خارجی است. این گیمبال را می توان با طیف وسیعی از دوربین ها استفاده کرد اما برای این منظور باید ماژول مخصوصی برای افزایش طول بازوی افقی تهیه کرد که در این نسخه جدید با زاویه 55 درجه قرار داده شده است.

گیمبال Jiontech CRANE 3S Pro دارای دو حالت نگه داشتن است و دسته آن نیز قابل جدا شدن است. دسته SmartSling یک دسته ارگونومیک با جوی استیک و دکمه‌های کنترلی است و دسته EasySling که به‌طور جداگانه فروخته می‌شود همان عملکرد را بدون دکمه‌های کنترلی ارائه می‌دهد. با استفاده از این دستگیره می توانید به سرعت به حالت عکاسی با زاویه کم سوئیچ کنید و نیازی به استفاده از هر دو دست ندارید. تمامی تنظیمات لازم موجود است و وضعیت تنظیمات از طریق نمایشگر OLED این محصول قابل مشاهده است. اپلیکیشن رایگان Xion برای دستگاه‌های اندروید و iOS نیز در دسترس است و ویژگی‌های ویژه‌ای مانند عکاسی پانوراما، فوکوس تایم لپس، مرور زمان حرکت و تایم لپس با نوردهی طولانی به همراه تنظیمات دوربین را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

راه اندازی تثبیت کننده دوربین Zhiyun-Tech CRANE 3S Pro از طریق باتری داخلی یا با اتصال آداپتور برق مستقیم شهری یا باتری PowerPlus امکان پذیر است. این بسته باتری شامل 6 باتری 18650 می باشد که امکان کنترل این گیمبال از طریق عملکرد جدید ViaTouch 2.0 با بلوتوث 5.0 و تلفن همراه وجود دارد. در کنار این محصول، سیستم انتقال تصویر TransMount قرار دارد که با اتصال به دوربین و نصب فرستنده بر روی گیمبال، تصویر از دوربین به صورت زنده بر روی گیرنده این سیستم قابل مشاهده است.

بر روی تثبیت کننده دوربین Zhiyun-Tech CRANE 3S Pro 9 اسلات پیچ مخصوص نصب لوازم جانبی وجود دارد تا انواع تجهیزات TransMount یا محصولات شخص ثالث به راحتی بر روی آن نصب شوند. یکی دیگر از ویژگی های مهم این گیمبال سیستم قفل محور جدید است که برای هر محور از یک قفل زبانه مجزا استفاده می کند. به این ترتیب می توان با قفل کردن محورها تعادل دوربین را حفظ کرد تا پس از هر بار شروع گیمبال نیازی به تنظیم مجدد تعادل نباشد. یک نگهدارنده تلفن همراه نیز به همراه گیمبال کرین 3 اس پرو تعبیه شده است که امکان نگه داشتن ایمن گوشی موبایل را در حین حرکات گیمبال فراهم می کند.

طراحی نوآورانه گیمبال کرین 3 اس پرو

دسته های زاویه دار قابل جابجایی این گیمبال امکان استفاده با دو دست را فراهم می کند. دسته SmartSling دارای دکمه های کنترلی بوده و همراه با این محصول عرضه می شود. همچنین دسته EasySling به صورت جداگانه فروخته می شود که یک دسته ساده است.

موتورهای پرواز

تثبیت کننده دوربین Zhiyun-Tech CRANE 3S Pro دارای موتورهای قدرتمندی است و به لطف طراحی جدید می تواند 6.5 کیلوگرم وزن را تحمل کند.

قفل های تاب دار با طراحی زبانه

گیمبال کرین 3 اس پرو با صفحات قفلی در هر محور طراحی شده است تا تعادل حفظ شود و پس از هر بار پرتاب یا تعویض باتری نیازی به تعادل مجدد نباشد. با روشن شدن مجدد، گیمبال به حالت تعادل قبلی خود باز می گردد.

سیستم کنترل ViaTouch 2.0

این سیستم شامل مجموعه ای از تنظیمات با برنامه Zhiyun است که به شما امکان می دهد تصاویر را قاب کنید، برخی حرکات گیمبال را تنظیم کنید و دوربین متصل را تنظیم کنید.

محتویات بسته

پکیج پرو این محصول شامل سیستم تصویربرداری TransMount، باتری PowerPlus، کنترلرهای زوم و فوکوس و نگهدارنده موبایل می باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی لرزشگیر دوربین ژیون تک مدل Zhiyun-Tech CRANE 3S Pro" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی لرزشگیر دوربین ژیون تک مدل Zhiyun-Tech CRANE 3S Pro"، کلیک کنید.