برسی سه پایه فیلم برداری ویفنگ مدل WT-718

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

برسی سه پایه فیلم برداری ویفنگ مدل WT-718

سه پایه فیلم برداری ویفنگ مدل WT-718

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

سه پایه فیلم برداری ویفنگ مدل WT-718

شرکت چینی Weifeng Weifeng در زمینه ساخت سه پایه و مونوپاد برای عکاسی و فیلمبرداری فعالیت می کند. محصولات این شرکت دارای کیفیت مناسب و قیمت مناسب می باشد. به همین دلیل، به ویژه برای عکاسان آماتور و کسانی که به صورت غیرحرفه ای عکاسی می کنند، انتخاب مناسبی است.

سه پایه تصویری ویفنگ مدل WT-718 نیز یکی از محصولات همین شرکت می باشد. این محصول به طور ویژه برای استفاده در تیراندازی حرفه ای طراحی و ساخته شده است و دارای سر مایع مخصوص می باشد. این هد تابه 360 درجه و شیب از منفی 90 به مثبت 90 درجه را در اختیار کاربر قرار می دهد. همچنین پایه های این محصول از نوع سه موازی برای دستیابی به حداکثر استحکام و پایداری می باشد. وزن کل این محصول 3.5 کیلوگرم است و می تواند حداکثر وزن 8 کیلوگرم را تحمل کند. ارتفاع این محصول 188 سانتی متر خواهد بود.

با توجه به طراحی این محصول برای استفاده در تیراندازی، از سر پیشرفته ای بهره می برد که قابلیت های حرفه ای دارد. این هد عملکرد نرمی دارد و از صفحه آزاد کننده سریع استفاده می کند. همچنین برای تنظیم دقیق از یک تراز بر روی آن استفاده شده است. قفل به کار رفته در پایه های این محصول بسیار ارگونومیک طراحی شده است تا به راحتی قابل استفاده باشد. همچنین کیفیت و استحکام بالایی دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی سه پایه فیلم برداری ویفنگ مدل WT-718" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی سه پایه فیلم برداری ویفنگ مدل WT-718"، کلیک کنید.