برسی سه پایه فیلم‌برداری سونی مدل Sony VCT-R640

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

برسی سه پایه فیلم‌برداری سونی مدل Sony VCT-R640

سه پایه فیلم‌برداری سونی مدل Sony VCT-R640

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

سه پایه فیلم‌برداری سونی مدل Sony VCT-R640

سه پایه تصویری سونی مدل Sony VCT-R640 یک سه پایه سبک برای عکاسی و فیلم برداری است که مجهز به سر سه طرفه جهت چرخش و خم شدن می باشد. این سه پایه می تواند تا 3 کیلوگرم وزن را تحمل کند و به لطف ساختار آلومینیومی آن تنها 1.2 کیلوگرم وزن دارد که حمل و نقل آن بسیار راحت است. بنابراین، دوربین‌های فیلمبرداری سبک، دوربین‌های DSLR و دوربین‌های بدون آینه را می‌توان به راحتی در هر مکانی روی آن نصب کرد.

این سه پایه مجهز به صفحه نصب دوربین با رهش سریع است و دوربین و سایر تجهیزات توسط پیچ های استاندارد 20-¼ اینچی به آن متصل می شوند. قفل های روی پایه ها از نوع زبانه ای بوده و موقعیت سر سه طرفه نیز با سه پیچ مستقل در جای خود ثابت می شود. در قسمت میانی این سه پایه یک پخش کننده در نظر گرفته شده است. سر این محصول قابلیت چرخش 360 درجه و خم شدن از 90+ تا 65- درجه را دارد.

تابه سه طرفه و سر کج به همراه صفحه نصب ¼ 20 اینچی با جدا شدن سریع

سه پایه آلومینیومی سبک و مجهز به پخش کننده در وسط

مناسب برای استفاده با انواع دوربین های DSLR حرفه ای، دوربین های بدون آینه و اسپرت

زبانه ها را برای اصول اولیه قفل کنید

محصول اصلی سونی، طراحی شده در شرکت سونی، ژاپن

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی سه پایه فیلم‌برداری سونی مدل Sony VCT-R640" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی سه پایه فیلم‌برداری سونی مدل Sony VCT-R640"، کلیک کنید.