برسی سه پایه سینمایی Benro مدل سه پایه مدل A674TGH10

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

برسی سه پایه سینمایی Benro مدل سه پایه مدل A674TGH10

سه پایه سینمایی Benro مدل سه پایه مدل A674TGH10

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

سه پایه سینمایی Benro مدل سه پایه مدل A674TGH10

Benro A674TGH10 یک سه پایه آلیاژی آلومینیومی حرفه ای از بنرو می باشد که دارای ویژگی های کارآمد و منحصر به فردی می باشد و مخصوصا برای فیلمبرداری پیشرفته و حرفه ای با دوربین های مختلف حرفه ای مناسب است. صفحه اتصال این سه پایه به گونه ای طراحی شده است که دوربین به سرعت و به راحتی به سه پایه متصل می شود. همچنین این سه پایه مجهز به سیستم قفل دوبل است که احتمال جدا شدن ناگهانی دوربین از آن را به صفر می رساند و امنیت کار را افزایش می دهد. لایه ای از فوم روی پایه های این سه پایه قرار گرفته و حمل و نقل آن را در هر شرایط آب و هوایی آسان می کند.

سر سه پایه Benro A1573 FS2 برای پاسخگویی تا 360 درجه پان و شیب -75 تا +90 درجه طراحی شده است. همچنین این سه پایه مجهز به سیستم تعادل 5 مرحله ای است که اطمینان لازم را در ایجاد تعادل لازم در سه پایه ایجاد می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی سه پایه سینمایی Benro مدل سه پایه مدل A674TGH10" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی سه پایه سینمایی Benro مدل سه پایه مدل A674TGH10"، کلیک کنید.