برسی سه پایه آلومینیومی ویفنگ مدل WT-3978M

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

برسی سه پایه آلومینیومی ویفنگ مدل WT-3978M

سه پایه آلومینیومی ویفنگ مدل WT-3978M

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

سه پایه آلومینیومی ویفنگ مدل WT-3978M

شرکت چینی Weifeng Weifeng در زمینه ساخت سه پایه و مونوپاد برای عکاسی و فیلمبرداری فعالیت می کند. محصولات این شرکت دارای کیفیت مناسب و قیمت مناسب می باشد. به همین دلیل، به ویژه برای عکاسان آماتور و کسانی که به صورت غیرحرفه ای عکاسی می کنند، انتخاب مناسبی است.

سه پایه آلومینیومی ویفنگ مدل WT-3978M نیز یکی از محصولات همین شرکت می باشد. وزن کل این محصول 2 کیلوگرم و دارای تحمل 4 کیلوگرم می باشد. حداکثر ارتفاع این محصول 168 سانتی متر خواهد بود.

طراحی این محصول به صورت تک پایه و دارای پایه سه تکه در قسمت زیرین آن می باشد. این ویژگی خم شدن و تنظیم سه پایه را آسان می کند. همچنین برای قسمت بالای سه پایه آلومینیومی Weifeng مدل WT-3978M از سر خودکار استفاده شده است که علاوه بر عکاسی برای استفاده در فیلمبرداری نیز مناسب است. همچنین، با استفاده از سطح حباب داخلی، می توانید دوربین و لنز خود را تنظیم کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی سه پایه آلومینیومی ویفنگ مدل WT-3978M" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی سه پایه آلومینیومی ویفنگ مدل WT-3978M"، کلیک کنید.