برسی سه پایه آلومینیومی لیبک مدل Libec ALLEX

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

برسی سه پایه آلومینیومی لیبک مدل Libec ALLEX

سه پایه آلومینیومی لیبک مدل Libec ALLEX

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

سه پایه آلومینیومی لیبک مدل Libec ALLEX

سه پایه آلومینیومی Libec ALLEX شامل سه پایه ALLEX T و سر سیال ALLEX H است که با هم می توانند تا 4 کیلوگرم را تحمل کنند. همراه این محصول یک کیف حمل و بند دوشی پد دار ارائه می شود.

سه پایه ALLEX T از آلومینیوم ساخته شده و برای افزایش پایداری به پخش کننده تلسکوپی در سطح میانی مجهز شده است. این سه پایه دارای یک پایه کاسه ای 75 میلی متری است که مستقیماً به سر ALLEX H متصل می شود. پایه های این سه پایه ها با پد لاستیکی تعبیه شده است و در صورت لزوم روی سطوح نرم مانند چمن، نوارهای لاستیکی را می توان تا کرد تا نوک های تیز را جمع کنید. از سه پایه ها محکم روی سطح مورد نظر قرار گیرد. ارتفاع این سه پایه از 75 سانتی متر تا حداکثر 164 سانتی متر قابل تنظیم است.

سر سه پایه آلومینیومی Libec ALLEX از نوع ALLEX H می باشد که دارای طراحی دوگانه بوده و از پایه کروی 75 میلی متری و پایه تخت تشکیل شده است. پایه تخت مجهز به پایه پیچی 16-3/8 اینچی مناسب برای نصب طیف وسیعی از تجهیزات سازگار است. صفحه نصب دوربین نیز به سرعت جدا می شود و شامل پیچ های نصب 20-¼ اینچ و 16-3/8 اینچ A است. دسته قلمی نیز به همراه این محصول ارائه می شود که با اتصال به مبدل سوکت به سمت راست یا چپ متصل می شود.

سه پایه ALLEX T

سه پایه آلومینیومی سه تکه با پخش کننده سطح متوسط ​​تلسکوپی

لنت های پایه لاستیکی با پایه های نوک تیز

حداقل ارتفاع 75 سانتی متر

حداکثر ارتفاع 164 سانتی متر

امکان قفل کردن موقعیت با استفاده از پیچ های تعبیه شده

کیف دوشی پد دار

پایه کاسه 75 میلی متری

اچ دی الکس اچ

سر دوتایی با پایه کروی 75 میلی متری و پایه صاف

توانایی تحمل وزن 4 کیلوگرم

قابلیت چرخش 360 درجه

امکان خمش از 90+ تا 80- درجه

موقعیت خم شدن را قفل کنید

دارای صفحه رهاسازی سریع و دستگیره نصب روزت برای استفاده راست و چپ

مبدل روزت در دو طرف

پیچ نصب 20-¼ اینچی

پیچ نصب یدکی 3/8 اینچ -16

متعادل کننده وزن

سطح حباب

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی سه پایه آلومینیومی لیبک مدل Libec ALLEX" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی سه پایه آلومینیومی لیبک مدل Libec ALLEX"، کلیک کنید.