برسی سه پایه آلومینیومی لیبک مدل Libec 650EX

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

برسی سه پایه آلومینیومی لیبک مدل Libec 650EX

سه پایه آلومینیومی لیبک مدل Libec 650EX

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

سه پایه آلومینیومی لیبک مدل Libec 650EX

Tripod Libec مدل 650EX محصولی حرفه ای برای فیلم برداری است که توسط شرکت Libec ارائه شده است. این سه پایه مجهز به پایه های دو مرحله ای و سر نیمه توپ 65 میلی متری است که تا 3 کیلوگرم وزن را تحمل می کند و به خوبی آن را متعادل می کند. حداقل ارتفاع این سه پایه ها 70 سانتی متر است و با باز شدن پایه ها حداکثر ارتفاع آن به 1.5 متر می رسد. پایه های این محصول دارای قفل زبانه می باشد و روی هر پایه با لاستیک تاشو پوشانده شده و زیر آن یک سری نوک تیز تعبیه شده است، بنابراین می توان سه پایه را روی سطوح صاف و حتی نرم به صورت پایدار و بدون لرزش قرار داد. یک پخش کننده سطح متوسط ​​نیز برای افزایش پایداری این سه پایه جداشدنی در نظر گرفته شده است.

سر سه پایه Libec مدل 650EX قابلیت قفل چرخش و شیب مستقل را دارد. اسلایدهای Manfrotto و Sachtler نیز با این محصول سازگار هستند. برای اطمینان از تراز بودن سه پایه بر روی سطوح مختلف، یک سطح حبابی نیز روی این سه پایه تعبیه شده است. این محصول دارای کیف حمل می باشد.

ویژگی ها:

ظرفیت بار 3 کیلوگرم

محدوده تنظیم ارتفاع از 70 تا 150 سانتی متر

پایه های دو سطحی با پایه محفظه ای 65 میلی متری

سر بال نیم 65 میلی متر

متعادل کننده وزن دوربین

قفل های جداگانه برای چرخش و خم شدن

نوار لغزنده برای نصب دوربین و تجهیزات

پایه های مخروطی با کش های جمع شونده

پخش کننده سطح متوسط

سطح حباب

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی سه پایه آلومینیومی لیبک مدل Libec 650EX" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی سه پایه آلومینیومی لیبک مدل Libec 650EX"، کلیک کنید.