برسی دوربین ولاگ کانن مدل PowerShot V10 – رنگ مشکی

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

برسی دوربین ولاگ کانن مدل PowerShot V10 - رنگ مشکی

دوربین ولاگ کانن مدل PowerShot V10 – رنگ مشکی

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

دوربین ولاگ کانن مدل PowerShot V10 – رنگ مشکی

بررسی و خرید دوربین vlog دوربین Canon PowerShot V10

Canon’s PowerShot V10 یک استودیو کامل و در عین حال جمع و جور ولاگ است که دارای لنز با فاصله کانونی 19 میلی متر، سه پایه داخلی 30 درجه و ضبط صدای استریو است. این دوربین قابلیت عکاسی نیز دارد و از آنجایی که از سنسور CMOS 1 اینچی استفاده شده در دوربین های سری PowerShot G استفاده می کند، می توان با این دوربین با وضوح UHD 4K و 29.97 فریم بر ثانیه و با سرعت Full HD استفاده کرد. 59.94 فریم بر ثانیه فیلمبرداری کرد. از دیگر ویژگی های این دوربین می توان به وای فای داخلی، امکان استفاده از اپلیکیشن Canon Camera Connect و پخش زنده کراس پلتفرم با وضوح Full HD و 30 فریم بر ثانیه اشاره کرد.

سنسور 20.9 مگاسایت مای 1 اینچی CMOS و پردازنده DIGIC X

وجود سنسور 20.9 مگاسایت مای در کنار پردازنده DIGIC X، PowerShot V10 را به دوربینی کوچک اما توانا در عکاسی و فیلمبرداری تبدیل کرده است. با این دوربین می توانید تا 1 ساعت در شرایط نوری مختلف ضبط کنید. حساسیت ISO PowerShot V10 را می‌توان از 125 تا 3200 هنگام فیلم‌برداری با وضوح 4K UHD و Full HD و از 125 تا 12800 هنگام فیلم‌برداری عکس تنظیم کرد. علاوه بر این، وجود پردازنده DIGIC X در این دوربین گزینه های گسترده ای از جمله 14 فیلتر رنگی و حالت Smooth Skin را فراهم می کند. یکی دیگر از ویژگی های این دوربین کامپکت، امکان استفاده از PowerShot V10 به عنوان یک وب کم است که می تواند برای پخش آنلاین در پلتفرم های مختلف آنلاین استفاده شود.

مخابرات

  • روش های مختلف اتصال سیمی و بی سیم ارائه شده توسط این دوربین طیف وسیعی از گزینه ها از جمله اشتراک گذاری عکس و فیلم، پخش زنده و کنترل دوربین از راه دور را در اختیار کاربران قرار می دهد. بر روی بدنه این دوربین یک پورت micro-HDMI، یک پورت میکروفون و یک پورت USB-C وجود دارد.
  • این دوربین مجهز به بلوتوث را می توان از طریق برنامه Canon Camera Connect به سایر دستگاه های هوشمند متصل کرد. به دلیل مصرف کم انرژی هنگام اتصال از طریق بلوتوث، دوربین می تواند برای مدت طولانی تری استفاده شود.
  • وای فای داخلی این دوربین یک اتصال سریع و بدون درز را فراهم می کند که می توان از آن برای انتقال اطلاعات، اشتراک گذاری تصاویر در شبکه های مجازی و نمایش تصاویر با استفاده از برنامه Canon Camera Connect استفاده کرد.
  • از طریق درگاه USB Type-C، دوربین PowerShot V10 را می توان به گوشی های هوشمند یا رایانه متصل کرد. تمام عملکردهای برنامه Canon Camera Connect هنگام اتصال دوربین و تلفن از طریق درگاه USB. قابل استفاده خواهد بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین ولاگ کانن مدل PowerShot V10 – رنگ مشکی" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین ولاگ کانن مدل PowerShot V10 – رنگ مشکی"، کلیک کنید.