برسی دوربین فیلم برداری Sony مدل PAL HDR-CX210 Handycam

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

برسی دوربین فیلم برداری Sony مدل PAL HDR-CX210 Handycam

دوربین فیلم برداری Sony مدل PAL HDR-CX210 Handycam

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

دوربین فیلم برداری Sony مدل PAL HDR-CX210 Handycam

Sony HDR-CX210 از حسگر Exmor R BSI-CMOS برای فیلمبرداری و عکاسی ثابت استفاده می کند. این سنسور از فناوری Low Light برای ارائه محدوده دینامیکی بهتر و نویز کمتر به خصوص در نور کم استفاده می کند. این دوربین به لطف استفاده از این سنسور و پردازنده Bionz X می تواند ویدیوهایی با وضوح 1080P و 30 فریم بر ثانیه ضبط کند. همچنین قابلیت ضبط عکس با وضوح 5.2 مگاسایت ما را دارد.

لنز به کار رفته در این دوربین کار کمپانی معروف زایس است و در عریض ترین حالت به فاصله کانونی 26.8 میلی متر می رسد. این فاصله کانونی اجازه می دهد تا طیف وسیعی از مناظر در تصویر گنجانده شود و به لطف زوم اپتیکال 30 برابری می توانید به راحتی از سوژه های دور نیز عکس بگیرید.

صفحه نمایش 2.7 اینچی CX210 دارای رزولوشن 180K است و تصاویر دقیق روشن و شفافی را برای کنترل دوربین و کادربندی در اختیار کاربر قرار می دهد. سیستم لرزشگیر تصویر هوشمند SteadyShot همچنین به ثبت تصاویر واضح و بدون لرزش کمک می کند.

این دوربین دارای حالت های مختلف عکسبرداری مانند حالت شب طلوع و غروب خورشید آتش بازی منظره پرتره ساحل و برف است که می توان از آنها به صورت دستی یا خودکار استفاده کرد.

CX210 می تواند به طور همزمان در دو فرمت مختلف فیلم ضبط کند. بنابراین می توانید از فرمت MP4 کوچکتر برای اشتراک گذاری سریع در جوامع مجازی و فرمت حرفه ای AVCHD برای ویرایش با کیفیت بالاتر استفاده کنید.

برای سهولت در انتقال فایل ها به رایانه CX210 دارای کابل USB 2.0 داخلی است بنابراین نیازی به استفاده از کابل جداگانه ندارید. این کابل به راحتی در دسته دوربین تعبیه می شود تا هنگام کار از سر راه آن جلوگیری کند. این دوربین از طریق USB شارژ می شود و به ازای هر دو دقیقه شارژ می تواند یک دقیقه فیلم ضبط کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین فیلم برداری Sony مدل PAL HDR-CX210 Handycam" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین فیلم برداری Sony مدل PAL HDR-CX210 Handycam"، کلیک کنید.