برسی دوربین فیلم برداری پاناسونیک مدل HC-VX985

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

برسی دوربین فیلم برداری پاناسونیک مدل HC-VX985

دوربین فیلم برداری پاناسونیک مدل HC-VX985

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

دوربین فیلم برداری پاناسونیک مدل HC-VX985

HC-VX985 یک دوربین کامپکت از پاناسونیک است که از لنز Leica Dicomar با زوم 25 برابری با سنسور MOS با حساسیت بالا ترکیب می کند تا تصاویری واضح با وضوح 4K ثبت کند. سنسور MOS به کار رفته در این دوربین می تواند با کیفیت 4K با سرعت 30 و 24 فریم بر ثانیه فیلمبرداری کند. همچنین به لطف پردازنده جدید به کار رفته در این دوربین می توانید به صورت HDR عکاسی کنید.

این دوربین از فناوری تثبیت کننده هیبریدی 5 محوره پاناسونیک برای ثبت تصاویر بدون لرزش با بزرگنمایی های مختلف استفاده می کند. همچنین می توانید از حالت 1080p با سرعت 60 فریم در ثانیه برای ضبط ویدیو در حرکت آهسته استفاده کنید. با عکاسی در این حالت و تغییر سرعت فیلم در نرم افزار ویرایش می توانید فیلم ها را به صورت اسلوموشن ضبط کنید. این گزینه برای تیراندازی اکشن و ورزش مناسب است.

فوکوس هوشمند همچنین از سیستم تشخیص کنتراست استفاده می کند و در کوتاه ترین زمان ممکن واکنش نشان می دهد تا حرکات لنز را به حداقل برساند. بنابراین فوکوس سریع و دقیق را برای کاربر فراهم می کند. همچنین می توانید از صفحه نمایش لمسی 3 اینچی با وضوح 460800 سایت ما برای فیلمبرداری و کنترل دوربین بهره ببرید. علاوه بر این این دوربین دارای خروجی HDMI برای نمایش تصاویر بر روی تلویزیون یا نمایشگرهای خارجی است.

برای راحتی کاربر دوربین HC-VX985 مجهز به وای فای است. استفاده از این فناوری ها به کاربر این امکان را می دهد که دوربین را از طریق تبلت یا گوشی و از راه دور از طریق اپلیکیشن کنترل کند و یا فایل های ویدئویی و عکس ها را به صورت بی سیم به تبلت یا گوشی منتقل کند.

چهار برابر وضوح Full-HD

با 4K از تصاویر زیبای 3840 x 2160 چهار برابر وضوح Full-HD لذت ببرید. به همین دلیل است که حتی در تلویزیون های با صفحه نمایش بزرگ تصاویر بدون سایت ما واقعی تر و واضح تر به نظر می رسند.

برش 4K برای Full HD بدون هیچ مشکلی

هنگام عکاسی با کیفیت 4K سوژه های شما به راحتی بدون تاری قاب می شوند زیرا می توانید تصاویر را در دوربین ویرایش کرده و با کیفیت Full-HD ذخیره کنید.

پس از ردیابی دست یک ردیابی دست را برش دهید

برای تغییر زاویه دید کافیست اشیایی را که دارای حرکات غیرمنتظره هستند لمس کنید و با انگشت خود آنها را به صورت هوشمند دنبال کنید.

حتی تصاویر 4K در فوکوس باقی می مانند

با قابلیت های 4K پاناسونیک فوکوس خودکار بسیار سریع ردیابی دقیق و تثبیت کننده تصویر عالی است.

عکس های فوری عالی بگیرید!

هنگام فیلمبرداری با استفاده از عکس 4K می توانید تصاویر ثابت فوری و خیره کننده بگیرید.

حالت عکس 4K

کیفیت 4K گزینه های بیشتری برای استخراج تصاویر ثابت از عکس ها در اختیار شما قرار می دهد. رزولوشن 4K چهار برابر ویدیوی Full-HD است و می توانید پرینت های واضح و دقیقی از تک فریم ها تا اندازه A3 داشته باشید. عکاسی با کیفیت 4K به این معنی است که می توانید به راحتی لحظات چشمگیری را در فیلم خود ثبت کنید که ثبت آنها با عکاسی معمولی دشوار است.

استخراج بهترین صحنه ها

چند صحنه خوب به طور خودکار از ویدیوی 4K انتخاب می شود. می توانید عکس های مورد علاقه خود را انتخاب کرده و به عنوان عکس 4K ذخیره کنید.

علامت گذاری برش ها

هنگام ضبط در حالت عکس 4K صحنه های مورد علاقه خود را برای برش راحت عکس های 4K علامت گذاری کنید.

درست مثل عکس های فیلم

افکت شبه سینما امکان “زوم عروسک” و انواع دیگر تکنیک های تصویربرداری شبه حرفه ای مورد استفاده در فیلم ها را فراهم می کند.

ویدیوی سریع و آهسته

در حین عکاسی با حرکت آهسته می توانید سرعت فریم را کاهش دهید و به فیلمبرداری سریع بروید. با ترکیب حرکت سریع و آهسته برای صحنه های اکشن می توانید به جلوه های پویا مشابه آنچه در فیلم ها استفاده می شود برسید.
فقط در فرمت MP4 1080/28M موجود است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین فیلم برداری پاناسونیک مدل HC-VX985" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین فیلم برداری پاناسونیک مدل HC-VX985"، کلیک کنید.