برسی دوربین فیلمبرداری پاناسونیک مدل Panasonic HC-X1000 4K

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

برسی دوربین فیلمبرداری پاناسونیک مدل Panasonic HC-X1000 4K

دوربین فیلمبرداری پاناسونیک مدل Panasonic HC-X1000 4K

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

دوربین فیلمبرداری پاناسونیک مدل Panasonic HC-X1000 4K

دوربین فیلمبرداری HC-X1000 محصول پاناسونیک است که برای فیلمبرداری 4K DCI و UHD طراحی شده است. البته با این دوربین می توان فیلم هایی با وضوح کمتر و نرخ فریم های متفاوت ضبط کرد. این دوربین فیلمبرداری دارای سنسور 19 مگاسایت مای در پشت است و می تواند تصاویر را با فرمت های MP4 MOV و AVCHD و با کدک های مختلف ضبط کند.

HC-X1000 دارای یک لنز لایکا ثابت با زوم اپتیکال x20 و فاصله کانونی 30-600 میلی متر است. حداکثر باز شدن دیافراگم این لنز برابر با F1.8 است و برای تنظیم دقیق و عکاسی با دیافراگم باز در شرایط نوری مختلف این لنز از یک سری فیلتر داخلی ND با ضریب استفاده می کند. از فیلترهای داخلی می توان برای دستیابی به عمق میدان یا کاهش روشنایی تصویر استفاده کرد. علاوه بر این برای دستیابی به بالاترین وضوح از فیلتر پایین گذر نیز استفاده می شود.

مشاهده تصویر ضبط شده و تنظیم کادر و همچنین فوکوس دقیق روی سوژه در حین فیلمبرداری عملکرد بسیار مهمی در عکاسی است. HC-X1000 مجهز به منظره یاب الکترونیکی 0.45 اینچی است که دارای 1226880 نقطه است که امکان فوکوس دقیق و کادربندی تصویر را فراهم می کند. علاوه بر منظره یاب می توان از صفحه نمایش لمسی 3.5 اینچی این دوربین نیز استفاده کرد.

دوربین پاناسونیک HC-X1000 به گونه ای برنامه ریزی شده است که بسته به شرایط و محیط عکسبرداری مناسب ترین گزینه از بین گزینه های مختلف گاما و تراز سفیدی به صورت خودکار یا دستی انتخاب می شود و تصویر دارای کنتراست مناسب است. علاوه بر این با توجه به قابلیت ضبط تصاویر با نرخ فریم 60 و رزولوشن 1080p و با فرمت AVCHD (MPEG-4 AVC/h.264) و یا با وضوح 4K و نرخ فریم 30 می توان از آن برای ضبط تصاویر با کیفیت بالا استفاده کرد.

این دوربین مجهز به پورت SDXC است و با توجه به اینکه در بالاترین کیفیت ممکن حجم فایل های ذخیره شده برابر با 100 مگاسایت ما بر ثانیه است و دوربین از کارت های حافظه بالای 64 گیگابایت پشتیبانی می کند. بنابراین با استفاده از کارت 256 گیگابایتی می توانید تا 42 دقیقه با وضوح 4K ضبط کنید. البته در حالت HE و با حجم 6 مگابایت بر ثانیه این عدد به 5760 دقیقه می رسد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین فیلمبرداری پاناسونیک مدل Panasonic HC-X1000 4K" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین فیلمبرداری پاناسونیک مدل Panasonic HC-X1000 4K"، کلیک کنید.