برسی دوربین سینمایی کانن EOS C70

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

برسی دوربین سینمایی کانن EOS C70

دوربین سینمایی کانن EOS C70

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

دوربین سینمایی کانن EOS C70

Canon EOS C70 یک دوربین سینمایی با ظاهری شبیه به دوربین های بدون آینه است. این دوربین دارای سنسور با قطع سوپر 35 است که از نوع Dual Gain Output یا به اختصار DGO می باشد. با این نوع سنسور، در هر دیود 2 بهره بازخوانی مجزا وجود دارد که باعث افزایش غلظت رنگ ها در مناطق روشن تصویر و کاهش نویز در مناطق تاریک می شود.

ویژگی‌های حرفه‌ای ضبط ویدیو شامل ضبط ویدیوی نامحدود، فیلتر ND موتوری داخل پایه، پورت‌های ورودی/خروجی با کد زمانی BNC و ورودی‌های صوتی mini-XLR دوگانه است. دوربین Canon EOS C70 همچنین اولین دوربین سینمایی کانن است که از پایه RF استفاده می کند و به کاربر این امکان را می دهد که از لنزهای RF سریع و قابل اعتماد این دوربین بهره برده و از کیفیت فوق العاده بالای آنها بهره مند شود.

برای افزایش کیفیت تصاویر در این دوربین از سیستم فوکوس خودکار Dual Pixel CMOS استفاده شده است که بر روی سوژه های باکیفیت تا 4K 120fps یا Super 16 2K Crop 180fps فوکوس می کند. بدنه دوربین وزن سبکی دارد و در پشت آن یک صفحه نمایش 3.5 اینچی لمسی LCD تعبیه شده است که از طریق آن می توانید به راحتی تنظیمات دوربین را تغییر دهید و وضعیت دستگاه را مشاهده کنید.

Canon C70 قابلیت کار در گردش کار دوربین Canon C300 Mk III را به عنوان دوربین دوم دارد و همچنین می تواند به عنوان یک گزینه به روز برای مدل های C200 یا C100 در نظر گرفته شود. همچنین برای دارندگان دوربین Canon EOS R که نیاز به عکاسی طولانی‌تری دارند، می‌تواند گزینه‌ای عالی باشد. صفحه نمایش لمسی این دوربین سرعت کار شما را افزایش می دهد و به شما این امکان را می دهد تا از طریق صفحه نمایش لمسی، عملکردهای دوربین را کنترل کنید. این دوربین برای تامین انرژی مورد نیاز به باتری BPA-60 یا BPA-30 نیاز دارد. امکان اتصال به برق مستقیم وجود دارد.

برای انعطاف بیشتر، دوربین با آداپتور EF-EF به RF EF-EOS R 0.71X سازگار است که به شما امکان می دهد از لنزهای EF روی دوربین استفاده کنید. این آداپتور لنزهای EF شما را به فرمت Super 35 تبدیل می کند. Canon EOS C70 همچنین اولین دوربین فوکوس خودکار EOS iTR AF X کانن خواهد بود و قادر به ردیابی سر با استفاده از فناوری یادگیری ماشینی است. به این ترتیب اندازه گیری فاصله تا جسم با دقت بیشتری انجام می شود و فرآیند فوکوس با کیفیت بالاتری انجام می شود.

رزولوشن فیلمبرداری این دوربین در حالت حداکثر برابر با DCI 4K بوده و دارای دو پورت ذخیره سازی SD می باشد. این دوربین در حالت 4K قادر به عکاسی با سرعت 120 فریم بر ثانیه خواهد بود و در حالت 2K با کراپ Super16 این سرعت به 180 فریم در ثانیه می رسد. کدک های فیلمبرداری دوربین شامل موارد زیر است:

Canon XF-AVC

Canon XF-AVC Intra

Canon XF-AVC Long GOP

در این کدک ها، دوربین می تواند ویدیوهای 10 بیتی 4:2:2 DCI 4K را ضبط کند.

برای افزایش انعطاف‌پذیری در فرآیند ویرایش پس از عکس‌برداری، Canon C70 می‌تواند با Canon Log 2 و Canon Log 3 گاما عکس‌برداری کند که در هر دو حالت به طور قابل توجهی محدوده دینامیکی را افزایش می‌دهد و تن رنگ را برای نقاط برجسته و نور کم بهبود می‌بخشد. Canon EOS C70 از فرمت .cube 3D LUTs نیز پشتیبانی می کند که به شما امکان می دهد در هنگام استفاده از LCD دوربین یا مانیتورهای خارجی، بالاترین دقت رنگ را داشته باشید.

این دوربین فیلمبرداری دارای درگاه خروجی HDMI نوع A برای اتصال به دستگاه های ضبط خارجی است. که با توجه به کیفیت بالای این دوربین ضروری به نظر می رسد. از دیگر پورت های این دوربین می توان به پورت ورودی/خروجی کد زمانی BNC و پورت USB Type-C برای کنترل دستگاه و همچنین اتصال به آداپتور وای فای خارجی برای پخش ویدئو اشاره کرد. این دوربین از 4 کانال صوتی نیز پشتیبانی می کند و دارای دو پورت mini-XLR برای دریافت صدا می باشد. علاوه بر این، خود دوربین نیز دارای یک میکروفون استریو داخلی و یک پورت 3.5 میلی متری برای اتصال هدفون و مانیتورینگ صدا است. این دوربین دارای دسته جداشدنی، جای میکروفون، بند شانه، باتری BPA-30، شارژر باتری، آداپتور AC و سیم برق برای اتصال مستقیم دوربین به برق و درپوش پورت است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین سینمایی کانن EOS C70" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین سینمایی کانن EOS C70"، کلیک کنید.