برسی دوربین سینمایی فول فریم رد مدل RED KOMODO 6K مانت RF کانن

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

برسی دوربین سینمایی فول فریم رد مدل RED KOMODO 6K مانت RF کانن

دوربین سینمایی فول فریم رد مدل RED KOMODO 6K مانت RF کانن

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

دوربین سینمایی فول فریم رد مدل RED KOMODO 6K مانت RF کانن

دوربین فیلم RED KOMODO 6K را بررسی و خریداری کنید

با عرضه دوربین سینمای دیجیتال KOMODO 6K، شرکت RED گام های جدیدی در زمینه تحویل دوربین های سینمایی برداشته است. Red Komodo یک دوربین سینمایی جمع و جور با کیفیت تصویر افسانه ای مورد انتظار این شرکت و فناوری پردازش رنگ عالی است که تنها 952 گرم وزن و ابعاد 10.16 x 10.16 x 10.16 سانتی متر دارد. سنسور استفاده شده در این دوربین دارای محدوده دینامیکی +16 استاپ است که برای جلوگیری از حرکت شاتر طراحی شده است. علاوه بر این، با قابلیت فیلمبرداری 6K با سرعت 40 فریم در ثانیه، 5K با سرعت 48 فریم در ثانیه، 4K با سرعت 60 فریم در ثانیه و 2K با سرعت 120 فریم در ثانیه با فرمت REDCODE RAW، کاربران از کیفیت منحصر به فرد دوربین های RED مطمئن هستند. علاوه بر این، با وجود قابلیت ذخیره در این فرمت، دست کاربر در هنگام ویرایش فیلم ها پس از تصویربرداری آزاد خواهد بود.

تولید دوربین KOMODO با وجود ابعاد جمع و جور و قابلیت های سینمایی، اقدامی انقلابی برای کمپانی RED محسوب می شود. انعطاف پذیری این دوربین به این معناست که با قرار دادن کارت حافظه CFast 2.0 در اسلات کارت حافظه دوربین، می توانید فیلم هایی با نرخ بیت 280 مگابایت بر ثانیه ضبط کنید. در بالای این دوربین یک صفحه نمایش لمسی 2.9 اینچی با رزولوشن 1440×1440 تعبیه شده است که از طریق آن می توانید به راحتی تنظیمات لازم را مشاهده و اعمال کنید و در هنگام فیلمبرداری تصاویر را روی آن مشاهده کنید. علاوه بر این، به لطف وای فای داخلی 2.4/5 گیگاهرتز، کاربران دستگاه های اندروید و iOS می توانند تصاویر را مشاهده کنند یا تنظیمات لازم دوربین را از برنامه RED Control System اعمال کنند. همچنین امکان کنترل دوربین از طریق کابل USB Type-C و مبدل های این دوربین وجود دارد.

استفاده از پایه RF کانن در این دوربین، طراحی این دوربین را جمع و جورتر کرده است و به لطف در دسترس بودن مبدل های متعدد، می توان از انواع لنزها با این دوربین استفاده کرد. به لطف مبدلی که به همراه این دوربین ارائه می شود، می توانید از لنزهای مکانیکی RF و EF روی آن استفاده کنید و در صورت تمایل می توانید از مبدل الکترونیکی EF به RF روی این لنز نیز برای ارائه عملکردهای بیشتر از جمله فوکوس خودکار استفاده کنید.

دوربین کومودو اولین دوربین شرکت Red است که دارای فوکوس خودکار تشخیص فاز به همراه لنزهایی است که از این ویژگی پشتیبانی می کنند. این قابلیت شامل لنزهای EF mount نیز می شود که با مبدل به این دوربین متصل می شوند. سرعت بالای اندازه گیری و مقایسه فاصله یکی از ویژگی های شناخته شده سیستم فوکوس تشخیص فاز است. علاوه بر این می توان از صفحه نمایش لمسی برای تغییر محدوده فوکوس و انتخاب سوژه های مختلف استفاده کرد.

از نظر کیفیت تصویر، RED تضمین می کند که دوربین KOMODO یکی از بهترین محصولات این شرکت است که قادر به فیلمبرداری تا رزولوشن 6K با سرعت 40 فریم بر ثانیه و با خروجی قدرتمند 16 بیتی REDCODE RAW می باشد. حالت های فشرده سازی ساده در این دوربین در سه گزینه HQ، MQ و LQ وجود دارد که به معنای فشرده سازی از پایین ترین حالت به بالاترین حالت است. این حالت ها به کاربر این امکان را می دهد که بهترین حالت ذخیره سازی را برای موقعیت های مختلف انتخاب کند. ذخیره در فرمت REDCODE RAW در حالت های ضبط 5K تا 48 فریم در ثانیه، در وضوح 4K تا 60 فریم در ثانیه و در وضوح 2K تا 120 فریم در ثانیه پشتیبانی می شود. استفاده از این فرمت انعطاف پذیری زیادی را در هنگام ویرایش فیلم ها پس از تصویربرداری فراهم می کند. علاوه بر این، کسانی که می‌خواهند از فرمت متعارف‌تری برای ذخیره ویدیوها استفاده کنند، می‌توانند از فرمت‌های Apple ProRes 422 HQ و Standard 422 با رزولوشن DCI 4K تا 60 فریم در ثانیه یا DCI 2K تا 120 فریم در ثانیه استفاده کنند. دوربین.

این دوربین به عنوان یک دوربین سینمایی حرفه ای دارای پورت ها و اتصالات مختلفی از جمله ورودی 3.5 میلی متری، پورت 9 پین EXT با جنلاک، تایم کد، پشتیبانی از GPIO و RS232 و پورت پاور می باشد. همچنین پورت 12G-SDI را می توان برای نظارت تصویر استفاده کرد که خروجی DCI 4K را تا 60 فریم در ثانیه در حالت 10 بیتی 4:2:2 ارائه می دهد. در پشت دوربین دو اسلات برای باتری های Canon BP-9xx تعبیه شده است.

سنسور 6K S35

سنسور 6K Super35 19.9 مگاسایت مای با بیش از 16 استاپ دامنه دینامیکی و وضوح 6144×3160

یک زندان جهانی

شاتر جهانی Comodo هنگام عکاسی از سوژه های متحرک، تصاویری با کیفیت بالا و بدون ناهماهنگی می گیرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین سینمایی فول فریم رد مدل RED KOMODO 6K مانت RF کانن" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین سینمایی فول فریم رد مدل RED KOMODO 6K مانت RF کانن"، کلیک کنید.