برسی دوربین سینمایی سونی مدل Sony Venice 2 6K

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

برسی دوربین سینمایی سونی مدل Sony Venice 2 6K

دوربین سینمایی سونی مدل Sony Venice 2 6K

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

دوربین سینمایی سونی مدل Sony Venice 2 6K

دوربین سینمایی Sony Venice 2 6K با پشتیبانی از محدوده دینامیکی 16 استاپ، حافظه کارت حافظه پرسرعت ASX، ضبط ProRes 4K 4444 و 422 HQ، یک واحد حسگر قابل تعویض و بدنه جمع و جورتر، یک ارتقاء ضروری برای تیم های فیلمبرداری است. ، ویرایشگرها و بخش جلوه های ویژه برای گرفتن تصاویر با کیفیت بالا در نظر گرفته می شوند.

این دوربین از سنسور دقیق استفاده شده در نسل اول دوربین سینمای سونی ونیز استفاده می کند که از ISO 2500/500 پایه دوگانه پشتیبانی می کند. همچنین امکان جایگزینی سنسور 6K با سنسور نسل جدید 8.6K وجود دارد که امکان فیلمبرداری با نرخ فریم بالاتر را فراهم می کند. مانند نسل اول دوربین ونیز، نسل دوم دارای یک پایه PL قابل جابجایی با پشتیبانی از پروتکل‌های فراداده لنز فناوری Cooke/I است. بنابراین می توان از این دوربین با لنزهای قدیمی یا جدید سینما استفاده کرد. با برداشتن این پایه PL می توانید از پایه سونی E-mount استفاده کنید که با تمامی لنزهای این پایه سازگاری کامل دارد. 8 فیلتر ND در این دوربین یکپارچه و موتوردار شده اند که از سطح شفاف تا 8 استاپ (هر فیلتر یک استاپ بالاتر است).

سنسور

دوربین سینمای Sony Venice 2 6K همان فضای رنگی، حساسیت و وضوح را مانند همیشه در دوربین ونیز حفظ می کند. به این ترتیب ویرایش فیلم های این دو دوربین یا نصب تنظیمات A/B آسان و ساده خواهد بود. علاوه بر این، واحد سنسور 8.6K نیز به صورت جداگانه در دسترس است. خوشبختانه برای تعویض سنسور این دوربین نیازی به مراجعه به مرکز خدمات نیست و این کار با ابزارهای محدود توسط کاربر قابل انجام است.

ضبط داخلی

برای ضبط ویدیوی خام با نرخ بیت بالا نیازی به استفاده از ضبط کننده خارجی نیست و دوربین فیلم Sony Venice 2 6K قابلیت ضبط مستقیم روی کارت های حافظه جدید AXS را دارد. این دوربین دارای دو اسلات کارت حافظه AXS است که می تواند X-OCN و 4K ProRes را به صورت داخلی ضبط کند. به علاوه این دوربین قابلیت ضبط بر روی حافظه کش را دارد و نسبت به نسل اول حافظه کش آن دو برابر شده است.

ویژگی های جدید دوربین Sony VENICE 2

مانیتور Zoom to Fit توانایی برش خروجی ها (VF/SDI/HDMI) با نسبت های مختلف را دارد، اما فیلم فول فریم را به طور کامل ضبط می کند، بنابراین محدودیتی در اعمال جلوه های ویژه و ویرایش وجود ندارد.

امکان اعمال LUT روی خروجی 4K یا HD (6G/1.5G-SDI) وجود دارد.

فایل های LUT/ART/CDL را از طریق کابل شبکه یا Wi-Fi آپلود کنید

کنترل مقادیر ASC-CDL از طریق کابل شبکه یا Wi-Fi امکان اعمال مقادیر LUT و CDL را از دوربین و از طریق رایانه متصل می‌کند. مقادیر CDL به عنوان ابرداده به فایل اضافه می شود.

دوربین Venice 2 را می توان از طریق پنل RM/RCP برای استفاده با دوربین های پخش زنده و سیستم های ویدئویی کنترل کرد. هنگام اتصال به این پنل می توان فضای رنگی ITU-R Rec.2020 یا HLG را انتخاب کرد و از قابلیت تنظیم مقادیر مختلف رنگ نیز پشتیبانی می کند.

ویژگی های مشترک با نسل اول VENICE

یک صفحه جانبی برای دستیار کارگردان و یک صفحه نمایش کوچکتر برای اپراتور در سمت دیگر دوربین

حالت های ضبط ویدیو: 6K با نسبت تصویر 2.39:1 و 5.7K با نسبت تصویر 16:9 (با مجوز فول فریم)

پشتیبانی از ضبط داخلی با فرمت X-OCN XT

امکان بزرگنمایی تصویر به میزان 1.25، 1.3، 1.5 و 1.8 برابر

قابلیت نوشتن در حافظه کش

امکان تغییر خودکار ضبط روی کارت های حافظه AXS

فرمت همزمان

پشتیبانی از خروجی 6G/12G SDI

دستیار تصویر بهینه

پشتیبانی از آداپتور شبکه بی سیم CBK-WA02

منوی VF و تنظیمات بهینه Frame Line

پشتیبانی از فایل های CDL

5.7K با نسبت تصویر 16:9 در 72 فریم بر ثانیه

4K با نسبت تصویر 6:5 تا 72 فریم در ثانیه

3.8K با نسبت تصویر 16:9 تا 110 فریم در ثانیه

امکان مشاهده تصحیح رنگ سه بعدی LUT در منظره یاب

امکان آپلود فایل های ART

سوئیچینگ جدید برای SDI 1-4 3G-SDI سطح A/B

یک فریم سفارشی دوم با تنظیمات پیش‌تنظیم 9:16 و 1:1 اضافه شد

امکان تنظیم سیگنال صدا هنگام فشار دادن دکمه های دوربین

امکان ذخیره CamID+Reel# هنگام بارگذاری ALL فایل

نمایش وضعیت قفل Genlock و TC روی تصویر

فعال/غیرفعال کردن گسترش تصویر با دکمه USER

دکمه تماس RCP جدید

اطلاعات ژیروسکوپ را در متادیتا ثبت کنید

ZEISS پشتیبانی داده گسترده برای لنزهای سری Premista FUJINON

سنسور

سنسور به کار رفته در این دوربین توانایی ثبت بیش از 15 استاپ محدوده دینامیکی را دارد و به گونه ای طراحی شده است که فضای رنگی BT.2020 بیشتری را پوشش دهد. این فضای رنگی به تنهایی گسترده تر از فضای رنگی DCI-P3 است که در نهایت منجر به ثبت تصاویر چشمگیر با مشخصات آینده می شود.

سنسور فول فریم

در حالت فول فریم، عرض کامل سنسور را می توان با 6048 سایت ما استفاده کرد و فرمت گسترده 2:39:1 یا بزرگ را ایجاد کرد. البته عکاسی فول فریم نیاز به به روز رسانی نرم افزار و مجوز دارد. این سنسور همچنین از ضبط تصویر Super35 با نسبت تصویر 17:9 یا 16:9 پشتیبانی می کند.

فیلترهای ND داخلی

مکانیزم فیلتر خودکار ND در شاسی این دوربین تعبیه شده است که در 8 استاپ شفاف و 0.3 (1/2 = 1 استاپ) تا 2.4 (1/256 = 8 استاپ) موجود است. تنظیم و کنترل خودکار این فیلترها به خصوص در هنگام کنترل از راه دور هواپیماهای بدون سرنشین، جرثقیل ها یا جعبه های غواصی بسیار موثر است.

سنسور با حساسیت ISO پایه دوگانه

دوربین سینمای Sony Venice 2 6K دارای حساسیت ISO پایه دوگانه است که علاوه بر ISO 500 از ISO 2500 نیز پشتیبانی می کند. حساسیت پایه بالاتر در شرایط نور کم منجر به ضبط دامنه دینامیکی گسترده می شود که محدوده نوری بیش از 5 توقف در هر بالا را پوشش می دهد. تا 10 استاپ زیر 18 درصد خاکستری متوسط، در مجموع بیش از 16 توقف.

بدون افکت ژله

سرعت بسیار بالای تبدیل اطلاعات نوری به سیگنال های دیجیتال در سنسور VENICE 2 باعث ناپدید شدن Jello Effect ناشی از سنسورهای CMOS معمولی می شود.

مونتاژ PL

Sony VENICE 2 دارای پایه لنز استاندارد صنعتی PL است. این مانت با تمامی لنزهای Super35 و فول فریم PL، کروی و آنامورفیک سازگار است. این پایه که قابل جدا شدن نیز می باشد دارای کنتاکت های الکترونیکی برای پشتیبانی از فناوری Cooke/I می باشد. اطلاعات لنز دوربین نیز به عنوان فراداده فریم به فریم ثبت می شود.

کوه E

با برداشتن پایه PL، Sony E-Mount آشکار می شود که با تمام لنزهای این پایه سازگاری کامل دارد. این پایه به گونه ای طراحی شده است که دارای قفل اهرمی است که نیازی به چرخاندن لنز برای نصب ندارد و آن را محکم در جای خود نگه می دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین سینمایی سونی مدل Sony Venice 2 6K" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین سینمایی سونی مدل Sony Venice 2 6K"، کلیک کنید.