برسی دوربین سینمایی سونی مدل Sony BURANO 8K

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

برسی دوربین سینمایی سونی مدل Sony BURANO 8K

دوربین سینمایی سونی مدل Sony BURANO 8K

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

دوربین سینمایی سونی مدل Sony BURANO 8K

بررسی و خرید دوربین فیلمبرداری سونی BURANO 8K

دوربین BURANO 8K سونی برای فیلمبرداران انفرادی و افرادی طراحی شده است که می‌خواهند در هنگام سفر فیلم‌هایی با کیفیت فیلمبرداری بگیرند. دوربین BURANO 8K می تواند ویدیوهایی با وضوح 8.6K ضبط کند. دوربین دارای تثبیت‌کننده تصویر داخلی، پایه‌های لنز E و PL، سیستم فوکوس خودکار هیبریدی سریع و فیلتر ND قابل تنظیم داخلی است.

سنسور فول فریم 8.6K CMOS

سنسور دوربین BURANO می تواند تصاویری سازگار با تصاویر ثبت شده با دوربین سینمای VENICE ضبط کند. همچنین، با استفاده از سیستم فوکوس خودکار جدید، تنظیم فوکوس خودکار روی سوژه‌هایی که سریع‌تر حرکت می‌کنند بسیار دقیق‌تر و سریع‌تر خواهد بود و کارایی آن را برای فیلم‌بردارانی که به تنهایی کار می‌کنند، بیشتر می‌کند.

این سنسور از حالت های فول فریم و Super35 پشتیبانی می کند، این ویژگی قابلیت استفاده از لنزهای مختلف را برای استفاده در پروژه های مختلف فراهم می کند.

پایه ARRI PL و Sony E

دوربین BURANO مجهز به سیستم نصب لنز PL و E است که در دوربین های سری VENICE دیده ایم. این ویژگی دست کاربر را هنگام انتخاب لنز باز می گذاشت.

پایه PL این دوربین با تمامی لنزهای Super35 و فول فریم سازگار است. علاوه بر این، این دوربین از فناوری Cooke/I و ZEISS eXtended Data برای ضبط فریم به فریم متادیتا پشتیبانی می کند.

E-mount این دوربین قابلیت ضبط متادیتا را نیز دارد.

سیستم فوکوس خودکار

با استفاده از لنزهای E-mount سونی، دوربین از سیستم فوکوس خودکار هیبریدی سریع خود (تشخیص فاز/تشخیص کنتراست) استفاده خواهد کرد. این سیستم قادر به تشخیص و ردیابی چشم است و حتی در مورد اجسامی که با سرعت بالا حرکت می کنند عملکرد دقیقی دارد.

تثبیت کننده تصویر

یکی از ویژگی های منحصر به فرد این دوربین این است که چه از لنز PL یا E mount استفاده می کنید، از لرزشگیر تصویر پشتیبانی می کند.

پایه PL این دوربین دارای لرزشگیر 3 محوره با حالت های بالا، کم و خاموش است. هنگام نصب لنزهای E-mount بر روی دوربین BURANO، یک سیستم لرزشگیر 5 محوره با حالت های فعال، استاندارد و خاموش در اختیار کاربران قرار می گیرد.

فیلتر ND متغیر

وجود یک فیلتر ND داخلی الکترونیکی متغیر، کار فردی با دوربین را در شرایط نوری دشوار امکان پذیر می کند.

فیلتر داخلی ND این دوربین از طریق دکمه از 0.6 تا 2.1 یا 7 استاپ قابل تنظیم است.

طیف گسترده ای پویا

دوربین سینمایی BURANO 8.6K دارای محدوده دینامیکی گسترده 16 استاپ می باشد که امکان ثبت تصاویر با نویز بسیار کم را در نور شدید و نور بسیار کم فراهم می کند.

حالت HDR جدیدی نیز به این دوربین اضافه شده است که در تنظیم رنگ ها هنگام ویرایش تصاویر بسیار موثر است.

نرخ فریم های مختلف

دوربین BURANO رزولوشن‌ها و نرخ‌های فریم مختلفی را ارائه می‌کند، از جمله فیلم‌برداری 8.6K فول فریم با سرعت 30 فریم بر ثانیه، فیلمبرداری فول فریم 6K با سرعت 60 فریم بر ثانیه، فیلمبرداری منطقه Super35 با وضوح 5.8K و برش Super35 از وضوح 4K و 120 فریم پشتیبانی می‌کند. در هر ثانیه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین سینمایی سونی مدل Sony BURANO 8K" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین سینمایی سونی مدل Sony BURANO 8K"، کلیک کنید.