برسی دوربین سینمایی رد مدل RED V-RAPTOR XL [X] 8K VV

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

برسی دوربین سینمایی رد مدل RED V-RAPTOR XL [X] 8K VV

دوربین سینمایی رد مدل RED V-RAPTOR XL [X] 8K VV

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

دوربین سینمایی رد مدل RED V-RAPTOR XL [X] 8K VV

مشاهده و خرید دوربین V-Red V-RAPTOR XL (X) 8K VV

دوربین سینمایی Red V-RAPTOR XL (X) 8K VV مجهز به جدیدترین فناوری ها در زمینه دوربین های سینمایی است. این دوربین قابلیت ها و قدرت دوربین های سینمایی سری V-RAPTOR را به همراه سنسور شاتر جهانی که در دوربین سینمایی KOMODO وجود داشت را به همراه دارد. این دوربین قدرتمند دارای ویژگی هایی مانند فیلمبرداری 8K، شاتر جهانی، عملکرد عالی در نور کم و ضبط ویدیو با نرخ فریم بالا است. دوربین V-RAPTOR XL (X) 8K VV را می توان با باتری های نوع V استفاده کرد.

RED Global Vision

RED دوربین V-RAPTOR XL (X) 8K VV را به همراه ابزارهایی به نام Global Vision منتشر کرده است، این ابزارها به همراه سنسور شاتر جهانی دوربین، گردش کار را آسان تر می کنند.

ابزارهای فوق شامل حالتی به نام Extended Highlights برای افزایش جزئیات تصویر هستند. با استفاده از این ابزار هنگام عکاسی در حالت HDR تصاویر با کیفیت تری خواهید داشت و هنگام عکاسی در حالت SDR طیف نورهای ملایم تری را مشاهده خواهید کرد.

آهنگ فانتوم

ویژگی Phantom Track با گرفتن کلیپ‌های R3D جداگانه برای هر فریم فریم، گردش کار را هنگام استفاده از GhostFrame یا نقشه‌برداری مجدد فریم ساده می‌کند. در این روش کاربران می توانند تمامی برش ها را از طریق خروجی SDI مشاهده و کنترل کنند.

سیستم فوکوس پیشرفته و هوشمند

پردازش داخلی دوربین و سنسور فوکوس خودکار تشخیص فاز این دوربین و توانایی تشخیص چهره را بهبود بخشیده است.

دینامیک محدوده

دوربین سینمایی V-RAPTOR XL (X) دارای +17 استاپ محدوده دینامیکی در حالت استاندارد و +20 استاپ محدوده دینامیکی در حالت Extended Highlights است که در نتیجه ضبط طیف هایلایت طبیعی و عملکرد عالی در نور کم را به همراه دارد.

فیلمبرداری با وضوح 8K و 120 فریم بر ثانیه

دوربین V-RAPTOR XL (X) دارای طیف گسترده ای از نرخ فریم است که گزینه های خلاقانه ای را در اختیار کاربران قرار می دهد. امکان استفاده از نرخ فریم های مختلف در رزولوشن های 8K، 7K، 6K، 4K و 2K وجود دارد.

نمایش دادن

صفحه نمایش جانبی دوربین به تنظیمات بصری و دسترسی آسان به تنظیمات، انتخاب فرمت ویدئو، سفارشی سازی دکمه ها و بسیاری از عملکردها اجازه می دهد.

باتری دوربین

این دوربین دارای درگاه باتری V شکل است و می توان از آن با باتری های 26 ولت و 12 ولت V-mount استفاده کرد.

فیلتر ND داخلی

دوربین V-RAPTOR XL (X) دارای فیلترهای شفاف و ND از 2 تا 7 استاپ است. امکان تعویض فیلترها با شدت های یک چهارم، یک سوم و یکباره وجود دارد.

خروجی SDI و کنترل بی سیم

دوربین V-RAPTOR XL (X) دارای 4 خروجی SDI، کد زمان بی سیم و Genlock است.

سایر ویژگی های دوربین V-RAPTOR XL (X).

  • امکان پخش زنده با رزولوشن 8K همراه با ماژول RED CONNECT
  • پیش تقویت کننده میکروفون داخلی جدید برای بهبود کیفیت صدا
  • سیستم خنک کننده سه مرحله ای پیشرفته

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین سینمایی رد مدل RED V-RAPTOR XL [X] 8K VV" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین سینمایی رد مدل RED V-RAPTOR XL [X] 8K VV"، کلیک کنید.