برسی دوربین سینمایی رد مدل RED V-RAPTOR [X] 8K VV

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

برسی دوربین سینمایی رد مدل RED V-RAPTOR [X] 8K VV

دوربین سینمایی رد مدل RED V-RAPTOR [X] 8K VV

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

دوربین سینمایی رد مدل RED V-RAPTOR [X] 8K VV

مشاهده و خرید دوربین فیلمبرداری قرمز V-RAPTOR (X) 8K VV Red

دوربین سینمایی Red V-RAPTOR (X) 8K VV مجهز به جدیدترین فناوری ها در زمینه دوربین های سینمایی است. این دوربین قابلیت ها و قدرت دوربین های سینمایی سری V-RAPTOR را به همراه سنسور شاتر جهانی که در دوربین سینمایی KOMODO وجود داشت را به همراه دارد. این دوربین قدرتمند دارای ویژگی هایی مانند فیلمبرداری 8K، شاتر جهانی، عملکرد عالی در نور کم، و فیلمبرداری با نرخ فریم بالا در بدنه 1.8 کیلوگرمی است.

استاندارد جدید با فرمت گسترده

این دوربین پرچمدار جدید DSMC3 اولین دوربین شاتر جهانی با فرمت عریض است که شامل Global Vision به همراه ابزارهای مختلف برای افزایش کارایی و محدوده دینامیکی است. از ویژگی های اصلی این دوربین می توان به پایه لنز قفل دار Canon RF، 2 خروجی تصویر 12G-SDI، 2 پورت کارت حافظه CFexpress Type B که قابلیت فیلم برداری 8K با سرعت 120 فریم در ثانیه و پیش تقویت کننده های میکروفون داخلی برای ضبط بهتر صدا را ارائه می دهد اشاره کرد.

یک زندان جهانی

با سنسور شاتر جهانی در این دوربین، تصویر سوژه شما بدون اعوجاج حرکتی ثبت می شود، حتی اگر با سرعت بسیار بالا در حال حرکت باشد.

RED Global Vision

RED دوربین V-RAPTOR (X) 8K VV را به همراه ابزارهایی به نام Global Vision منتشر کرده است، این ابزارها به همراه سنسور شاتر جهانی دوربین، گردش کار را آسان تر می کند.

ابزارهای فوق شامل حالتی به نام Extended Highlights برای افزایش جزئیات تصویر هستند. با استفاده از این ابزار هنگام عکاسی در حالت HDR تصاویر با کیفیت تری خواهید داشت و هنگام عکاسی در حالت SDR طیف نورهای ملایم تری را مشاهده خواهید کرد.

دینامیک محدوده

دوربین سینمایی V-RAPTOR (X) 8K VV دارای محدوده دینامیکی 17+ استاپ در حالت استاندارد و محدوده دینامیکی 20+ توقف در حالت Extended Highlights است که در نتیجه یک طیف نور طبیعی ضبط می شود و عملکرد عالی آن در نور کم را به همراه دارد.

آهنگ فانتوم

ویژگی Phantom Track با گرفتن کلیپ‌های R3D جداگانه برای هر فریم فریم، گردش کار را هنگام استفاده از GhostFrame یا نقشه‌برداری مجدد فریم ساده می‌کند. در این روش کاربران می توانند تمامی برش ها را از طریق خروجی SDI مشاهده و کنترل کنند.

سیستم فوکوس پیشرفته و هوشمند

پردازش داخلی دوربین و سنسور فوکوس خودکار تشخیص فاز این دوربین و توانایی تشخیص چهره را بهبود بخشیده است.

فیلمبرداری با وضوح 8K و 120 فریم بر ثانیه

دوربین V-RAPTOR (X) 8K VV دارای طیف گسترده ای از نرخ فریم است که گزینه های خلاقانه ای را در اختیار کاربران قرار می دهد. امکان استفاده از نرخ فریم های مختلف در رزولوشن های 8K، 7K، 6K، 4K و 2K وجود دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین سینمایی رد مدل RED V-RAPTOR [X] 8K VV" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین سینمایی رد مدل RED V-RAPTOR [X] 8K VV"، کلیک کنید.