برسی دوربین سینمایی بلک مجیک مدل Blackmagic Design Pocket Cinema Camera 6K Pro مانت کانن

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

برسی دوربین سینمایی بلک مجیک مدل Blackmagic Design Pocket Cinema Camera 6K Pro مانت کانن

دوربین سینمایی بلک مجیک مدل Blackmagic Design Pocket Cinema Camera 6K Pro مانت کانن

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

دوربین سینمایی بلک مجیک مدل Blackmagic Design Pocket Cinema Camera 6K Pro مانت کانن

دوربین Black Magic 6K Pro

Blackmagic Design Pocket Cinema Camera 6K Pro نسخه به روز شده دوربین موفق Pocket Cinema Camera 6K با اضافه شدن سنسور Super35 است. نسخه Pro دارای تمام ویژگی های ضبط، حسگر، محدوده دینامیکی، دکمه ها و پورت های نسل قبل است، اما تفاوت های مهمی نیز وجود دارد. به عنوان مثال، صفحه نمایش لمسی خازنی 5 اینچی با پشتیبانی از HDR و روشنایی تا 1500 cd/m2، منظره یاب حرفه ای، فیلتر داخلی ND در 4 حالت توقف شفاف/2/4/6، دو ورودی mini-XLR، قفل کد دقیق زمان، باتری از سری NP-F570 L و نسل پنجم Black Magic Design’s Color Science به مدل Pro اضافه شده است.

دوربین Black Magic 6K Pro با ابعاد کمی بزرگتر از نسل قبلی، توانایی ثبت همان وضوح تصویر تا 50 فریم بر ثانیه را دارد. پایه فعال Canon EF همچنین به کاربران اجازه می دهد تا از طیف گسترده ای از لنزهای Canon EF یا EF-S استفاده کنند. در صورت استفاده از لنزهای سازگار، پایه EF این دوربین از عنبیه، فوکوس خودکار و زوم الکترونیکی نیز پشتیبانی می کند.

Blackmagic Design Pocket Cinema Camera 6K Pro می تواند با برش دادن فریم دوم، یک فریم را به دو فریم تبدیل کند. با لنزهای EF/EF-S کانن، تصاویر را تا رزولوشن 8K بزرگ کنید یا به سادگی تصاویر دقیقی بگیرید. سیستم پردازش رنگ داخلی نسل پنجم به روز شده این شرکت، ویرایش تصاویر 6K Pro، 6K و BMPCC 4K را آسان تر می کند. همچنین ذخیره سازی بر روی کارت حافظه CFast 2.0 یا SD/UHS-II به راحتی انجام می شود. حتی می توان تصاویر را برای پخش زنده از طریق یک پورت HDMI به یک سوئیچر کوچک ATEM منتقل کرد. زمان ضبط را می توان با اتصال SSD های خارجی از طریق پورت USB-C نیز افزایش داد. این دوربین دارای مجوز قانونی نرم افزار DaVinci Resolve Stuido است که از فرمت Blackmagic Raw پشتیبانی می کند. با استفاده از این فرمت، اطلاعات حسگر و ابرداده برای استفاده و ویرایش به راحتی قابل دسترسی است.

Blackmagic Design Pocket Cinema Camera 6K Pro دارای منوها و کنترل های مشابه با مدل 6K است، حداکثر حساسیت به ISO 25600 می رسد، تا 13 استاپ محدوده دینامیکی را پوشش می دهد و دارای خروجی مانیتور 1080p HDR است. سیستم صوتی پیشرفته اکنون شامل دو ورودی mini XLR با فانتوم پاور 48 ولت، ورودی استریو 3.5 میلی متری، بلندگوی مونو، خروجی هدفون و میکروفون استریوی داخلی است.

از دیگر ویژگی های حرفه ای Blackmagic Pocket Cinema Camera 6K Pro می توان به پشتیبانی از ابرداده لنز، پشتیبانی 3D LUT برای ضبط و مشاهده، عکاسی 21.2 مگاسایت مای و دستگیره چند منظوره برای استفاده با یک دست اشاره کرد. با استفاده از یک مولد کد زمانی خارجی و اتصال آن به درگاه 3.5 میلی متری دوربین، می توان یک سیستم چند دوربینه راه اندازی کرد که برای فیلمبرداری از رویدادها، کنسرت ها و … بسیار مفید است. نرم افزار Resolve نیز برای ویرایش همزمان این تصاویر بسیار کارآمد و مناسب است.

دوربین جیبی Blackmagic Design Cinema Camera 6K Pro دارای منبع تغذیه 30 واتی است که به شما امکان می دهد همزمان از دوربین و شارژ باتری استفاده کنید. یک باتری MP-F570، درپوش لنز و بند دوربین نیز همراه این محصول ارائه می شود. از دیگر لوازم جانبی این دوربین می توان به منظره یاب حرفه ای BMPCC Pro EVF و BMPCC Pro Battery Grip اشاره کرد که به صورت جداگانه در دسترس هستند.

Active Canon EF را نصب کنید

به لطف پایه EF کانن، طیف وسیعی از لنزهای Canon EF یا EF-S با این دوربین سازگار هستند و به طور خودکار ابرداده های لنز را در فایل ها تولید می کنند.

سنسور Super35 با حساسیت ISO دو برابری

دوربین 6K Pro از سنسوری با اندازه Super35 استفاده می کند. این نسخه مجهز به محدوده دینامیکی 13 استاپ و حساسیت پایه دوگانه است که می توان آن را تا حداکثر ISO 25600 افزایش داد تا تصاویر باکیفیت تا 6144×3456 و حداکثر 50 فریم بر ثانیه ثبت شود.

فرمت های Blackmagic RAW و ProRes

با استفاده از این دوربین و بسته به نیاز هر پروژه می توان تصاویر را با فرمت Blackmagic Raw یا ProRes 422 ضبط و ذخیره کرد.

وضوح تصویر تا 6K

گزینه های مختلف وضوح ضبط دوربین Pocket Cinema Camera 6K Pro عبارتند از:

  • 6144×3456 (6K)
  • 6144×2560 (6K 2.4:1)
  • 5744×3024 (5.7K 17:9)
  • 4096×2160 (4K DCI)
  • 1080×1920 (HD)
  • شرایط دیگر

گزینه های ذخیره سازی متعدد

برای ذخیره فایل‌ها، می‌توانید از CFast 2.0 یا یک کارت SD با استاندارد UHS-II استفاده کنید. اگر نیاز به ضبط طولانی‌تری دارید، کافی است یک هارد دیسک SSD را از طریق درگاه USB-C به دوربین متصل کنید.

مجوز قانونی نرم افزار ویرایش استودیو DaVinci Resolve

فایل های خروجی Blackmagic Design Pocket Cinema Camera 6K Pro با نرم افزار DaVinci Resolve سازگاری کامل دارد و به همین دلیل کلید مجوز قانونی به همراه دوربین برای فعال سازی نسخه استودیویی این نرم افزار ارائه شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین سینمایی بلک مجیک مدل Blackmagic Design Pocket Cinema Camera 6K Pro مانت کانن" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین سینمایی بلک مجیک مدل Blackmagic Design Pocket Cinema Camera 6K Pro مانت کانن"، کلیک کنید.