برسی بوم گیمبال مانفروتو مدل Manfrotto FAST GimBoom Carbon Fiber – MVGBF-CF

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

برسی بوم گیمبال مانفروتو مدل Manfrotto FAST GimBoom Carbon Fiber - MVGBF-CF

بوم گیمبال مانفروتو مدل Manfrotto FAST GimBoom Carbon Fiber – MVGBF-CF

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

بوم گیمبال مانفروتو مدل Manfrotto FAST GimBoom Carbon Fiber – MVGBF-CF

گیمبال Manfrotto Fast GimBoom را بررسی کرده و خریداری کنید

Manfrotto’s Fast GimBoom Gimbal Boom یک گیمبال قابل گسترش است که در هنگام عکسبرداری با گیمبال طیف وسیعی از گزینه ها را در اختیار کاربران قرار می دهد. این محصول با پیچ های 1/4 یا 3/8 اینچی به انواع گیمبال ها متصل می شود و پس از اتصال، عملکردهایی مانند تیراندازی از زوایای پایین و ارتفاع زیاد به گیمبال اضافه می شود. این دسته گیمبال توسعه یافته مجهز به Fast Twist-Locks است که به کاربران این امکان را می دهد تا با چرخاندن میله به راحتی طول گیمبال را تنظیم کنند. حداکثر طول این بوم 116 سانتی متر است.

این بوم در صورت تا شدن تنها 51 سانتی متر طول دارد، بنابراین می توان آن را به راحتی در سفر جابه جا کرد. این محصول از فیبر کربن ساخته شده و مقاومت بسیار بالایی دارد و می تواند گیمبال و دوربین هایی تا وزن 6.5 کیلوگرم را حمل کند. از دیگر ویژگی های این بوم باید به دستگیره لاستیکی بزرگ با بافت روی آن اشاره کرد که استفاده از آن را آسان می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی بوم گیمبال مانفروتو مدل Manfrotto FAST GimBoom Carbon Fiber – MVGBF-CF" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی بوم گیمبال مانفروتو مدل Manfrotto FAST GimBoom Carbon Fiber – MVGBF-CF"، کلیک کنید.