برسی اکشن کمرا Insta360 مدل GO 2

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

برسی اکشن کمرا Insta360 مدل GO 2

اکشن کمرا Insta360 مدل GO 2

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

اکشن کمرا Insta360 مدل GO 2

دوربین ورزشی Insta360 GO2 را مشاهده و خریداری کنید

دوربین اکشن Insta 360 Go 2 یک دوربین بسیار کوچک اما قدرتمند است که می تواند برای بسیاری از نیازهای تصویربرداری در هر مکان و هر زمان استفاده شود. این نسخه به روز شده از دوربین اکشن Insta360 می تواند با وضوح 3K (2560×1440) فیلمبرداری کند، تصاویر ثابت 9 مگاسایت مای و حالت حرکت آهسته اضافه شده است. دوربین اکشن Insta360 GO2 دارای 32 گیگابایت حافظه داخلی است و به لطف وجود وای فای، می توان تصاویر را از طریق اپلیکیشن مخصوص گوشی های اندروید و iOS مشاهده و به گوشی منتقل کرد. این دوربین به قدری کوچک است که می توانید آن را مانند گردنبند دور گردن خود ببندید یا آن را به یقه، اسکیت یا هر جای دیگری وصل کنید.

در حالت استاندارد فیلم برداری با رزولوشن 3K و 1080p انجام می شود، علاوه بر این امکان فیلم برداری هایپرلپس و اسلوموشن نیز با سرعت 120 فریم بر ثانیه و رزولوشن 1080 کاربر وجود دارد. تصویربرداری با تثبیت کننده تصویر انحصاری این شرکت به نام Insta360 FlowState انجام می شود که از سنسور ژیروسکوپ 6 محوره داخلی استفاده می کند و فیلمبرداری بسیار روان را انجام می دهد. برنامه اختصاصی توسعه یافته برای این دوربین اکشن برای هر دو دستگاه اندروید و iOS نیز می تواند برای اهداف بسیاری از جمله کنترل دوربین و ویرایش خودکار هنگام عکسبرداری استفاده شود.

این اکشن دوربین دارای استاندارد IPX8 بوده و در برابر نفوذ آب تا عمق تقریبی 4 متر مقاوم است. این دوربین با جعبه شارژ 1100 میلی آمپر ساعتی عرضه می شود، باتری قرار داده شده در این جعبه شارژ ظرفیت بیشتری نسبت به نسخه قبلی دارد و امکان ضبط تا 150 دقیقه نیز وجود دارد. لازم به ذکر است که باتری داخلی دوربین با هر بار شارژ کامل تا 15 دقیقه فیلمبرداری می کند.

مزیت اصلی قاب شارژ امکان تبادل خودکار تصاویر با گوشی هوشمند در حین شارژ دوربین است. این کیف شارژ دارای پورت های میکرو یو اس بی و لایتنینگ برای دستگاه های اندروید و iOS می باشد. در صورت نیاز به قرار دادن دوربین روی سطوح از این کیف شارژ می توان به عنوان یک سه پایه کوچک نیز استفاده کرد. از طریق پورت میکرو یو اس بی کیس، کیس و دوربین را می توان به کامپیوترهای مک و ویندوز متصل کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی اکشن کمرا Insta360 مدل GO 2" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی اکشن کمرا Insta360 مدل GO 2"، کلیک کنید.