ایلان ماسک با طرح زندگی در مریخ باز خبرساز شد

ایلان ماسک با طرح زندگی در مریخ باز خبرساز شد

ایلان ماسک با طرح زندگی در مریخ باز خبرساز شد

آفتاب نیوز :

فردی که فقط برای اخراج یک مزاحم از توییتر حاضر می شود چنین مبلغ هنگفتی هزینه کند، قطعاً برای رسیدن به اهداف و آرزو های ذهنی خود دست از تلاش بر نمی دارد.

حضور موثر در انتخابات آمریکا ازیک سو و البته دوراندیشی نسبت به زندگی انسان در سیاره ای دیگر از سوی دیگر، اهداف بلندمدت ایلان ماسک است که با خرید پلتفرم توییتر (ایکس فعلی) احتمالاً ماسک قصد دارد ایده های خود را به مرور در معرض عموم قرار دهد.

اخیراً تیوری مطرح شده که ایلان ماسک صرفاً به دلیل بستن حساب یک کاربر مزاحم، توییتر را خرید تا از شر این کاربر خلاص شود!

ایده دیگری که ایلان ماسک در سر دارد زندگی انسان بر روی کره مریخ است. او در تلاش است تا در کمتر از 10 سال آینده، انسان بتواند در سیاره دیگری زندگی کند؛ او معتقد است کره زمین در حال نابودی است و دیگر شرایط زندگی انسان در اینجا وجود ندارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ایلان ماسک با طرح زندگی در مریخ باز خبرساز شد" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ایلان ماسک با طرح زندگی در مریخ باز خبرساز شد"، کلیک کنید.