افزایش آمار مصدومین چهارشنبه سوری مشگین شهر به 18 نفر – خبرگزاری فیچینو | اخبار ایران و جهان

افزایش آمار مصدومین چهارشنبه سوری مشگین‌شهر به ۱۸ نفر - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

جواد اسداللهی در گفت وگو با خبرنگار فیچینو با اشاره به افزایش تعداد مصدومین حوادث چهارشنبه سوری اظهار کرد: آمار مصدومین تا ساعت 21 امشب به 18 نفر رسیده است و همچنین آمار مراجعات به اورژانس شهرستان در حال افزایش است.

وی با بیان اینکه شامگاه امروز 3 مورد مراجعه ناشی از حوادث چهارشنبه سوری به اورژانس بیمارستان ولیعصر اعلام شده است، گفت: متاسفانه یکی از مصدومین جوان با سوختگی 40 درصد بوده است.

رییس اورژانس و فوریت های پزشکی شهرستان مشگین شهر بیان کرد: نتیجه هیجان چهارشنبه سوری جوان مشگین شهری پارگی عضلات ران، پارگی دست، سوختگی ناحیه تناسلی است.

اسداللهی به مورد بعدی مراجعه کننده به اورژانس اشاره کرد و گفت: همچنین در یک مورد انفجار در کوی امام رضا مشگین شهر 5 مورد مصدوم توسط تیم فوریت های پزشکی به بیمارستان ولی عصر اعزام شد.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه حال 3 نفر از مصدومین وخیم با آسیب های جدی با احتمال قطع عضو گزارش می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افزایش آمار مصدومین چهارشنبه سوری مشگین شهر به 18 نفر – خبرگزاری فیچینو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افزایش آمار مصدومین چهارشنبه سوری مشگین شهر به 18 نفر – خبرگزاری فیچینو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.