استخراج ۲۸ هزار تن منیزیت از معادن خراسان جنوبی

استخراج ۲۸ هزار تن منیزیت از معادن خراسان جنوبی

فیچینو/خراسان جنوبی معاون امور معادن و صنایع معدنی اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: ۲۷ هزار و ۹۲۳ تن منیزیت از آغاز سال از معادن خراسان جنوبی استخراج شد.

علی بهنام فرد، معاون امور معادن و صنایع معدنی اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی، امروز دوشنبه ۵ شهریور با اعلام این خبر گفت: این میزان منیزیت از ۴۸ معدن استان که بیشترین در شهرستان‌های سربیشه و نهبندان است استخراج شد.

بهنام فرد با بیان اینکه در معادن منیزیت خراسان جنوبی ۳۹۹ نفر مشغول به کار هستند افزود: بیشترین استخراج از معدن منیزیت سفیدکوه حوض سفید در شهرستان نهبندان به میزان ۵ هزار ۱۵۵ تن بوده است. 

وی یادآورشد: معادن خراسان جنوبی ۶ میلیون و ۳۵۵ هزار و ۳۴۳ تن ذخیره قطعی منیزیت و ظرفیت استخراج اسمی ۲۶۱ هزار و ۶۱۰ تن دارند.

پایان خبر فیچینو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "استخراج ۲۸ هزار تن منیزیت از معادن خراسان جنوبی" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "استخراج ۲۸ هزار تن منیزیت از معادن خراسان جنوبی"، کلیک کنید.