اخبار لحظه به لحظه تشییع شهدای خدمت تا خانه ابدی

اخبار لحظه به لحظه تشییع شهدای خدمت تا خانه ابدی

بعد از تشییع باشکوه و تاریخی پیکر شهید آیت الله رییسی و همراهان در سانحه هوایی امروز – پنجشنبه سوم خردادماه – رییس جمهور محبوب کشورمان در حلقه مردم استان خراسان جنوبی قرار گرفت تا پس از تشییع به مشهد منتقل شده و در حرم مطهر رضوی آرام بگیرد.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری فیچینو، مردم ایران این روزها و به دنبال این حادثه تلخ اندوهگین هستند و در جای جای کشورمان مراسم سوگواری برگزار می کنند تا یاد و خاطره و خدمات بی دریغ رییس جمهور را زنده نگه دارند و از تبریز تا مشهد این زنجیره اتحاد و همدلی امتداد پیدا کرده است تا در آخرین وداع با شهید جمهور و همراهان سنگ تمام بگذارند.

قرار است تا ساعاتی دیگر پیکر شهید حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه فقید کشورمان از خیابان فداییان اسلام تا میدان اصلی شهرری و نهایتا حرم حضرت عبدالعظیم انجام و پیکر مطهر وی در آستان مقدس سیدالکریم به خاک سپرده شود.

همچنین شهید سید مهدی موسوی هم در روز جمعه قبل از نماز جمعه شهرری از محله دولت آباد به سمت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) تشییع و در جوار این حضرت واجب التکریم به خاک سپرده خواهد شد.

اخبار لحظه به لحظه تشییع شهدای خدمت تا خانه ابدی

امروز همچنین پیکر مطهر شهید سرگرد «بهروز قدیمی» از همراهان رییس جمهور شهید در سانحه بالگرد بر دستان مردم قدرشناس و ولایت مدار زنجان و ابهر تشییع و در روستای زادگاهش تدفین می شود.  

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اخبار لحظه به لحظه تشییع شهدای خدمت تا خانه ابدی" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اخبار لحظه به لحظه تشییع شهدای خدمت تا خانه ابدی"، کلیک کنید.