اجرای برنامه های ویژه در هفته هلال احمر – خبرگزاری فیچینو | اخبار ایران و جهان

اجرای برنامه‌های ویژه در هفته هلال احمر - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار فیچینو، پیر حسین کولیوند، رییس جمعیت هلال احمر در نشست خبری که مناسبت هفته هلال احمر برگزار شد، اعلام کرد: هر روز از این هفته برنامه ویژه با شعار خاص خواهیم داشت.

وی افزود: عصر امروز نمایشگاه دستاوردهای هلال احمر را در حاشیه دریاچه خلیج فارس به همراه مانور دریایی و زمینی و پویش اهدای خون داریم.

رییس جمعیت هلال احمر گفت: فردا همایش بزرگ ملی با حضور رییس مجلس، سفرا و نمایندگان صلیب سرخ و جوانان هلال احمر خواهیم داشت. در حاشیه این همایش کارگاه های آموزشی خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه این هفته برج آزادی، پل طبیعت و برج آزادی به رنگ هلال احمر در خواهد آمد، گفت: پنجشنبه در گلزار شهدا حضور خواهیم داشت.

کولیوند گفت: روز جمعه با حضور بانوان به عنوان طلایه داران امید برنامه امدادی و داوطلبانه داریم و شنبه هفته آینده خدمات توانبخشی با مشارکت داوطلبان و مردم خواهیم داشت. افتتاح ملی، محلی و منطقه ای مثل مرکز هوشمندسازی و تحلیل داده داریم و فعالیت های هلال از این محل قابل رصد است. همچنین 5 مرکز هم در خارج کشور افتتاح خواهد شد.

خبر در حال تکمیل است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اجرای برنامه های ویژه در هفته هلال احمر – خبرگزاری فیچینو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اجرای برنامه های ویژه در هفته هلال احمر – خبرگزاری فیچینو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.