اثر هنرمند قروه ای در جشنواره ملی ردپای نوروز – خبرگزاری فیچینو | اخبار ایران و جهان

اثر هنرمند قروه‌ای در جشنواره ملی ردپای نوروز - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری فیچینو، پژوهشکده میراث فرهنگی و مردم شناسی تهران و موزه ملی ایران دیروز یکشنبه 19 فروردین 1403 در سالن بزرگ خلیج فارس دومین رویداد جشنواره ملی رد پای نوروز را بر پا کرد.

در این جشنواره از بین 370 اثر ارسال شده از سراسر ایران 100 اثر تاپ به موزه راه یافت این آثار در موزه ملی به مدت هفت روز به نمایش گذاشته شده و 10 نفر از شرکت کنندگان جزو منتخبین ویژه بوده که به عنوان میراث ناملموس فرهنگ ایرانی را به زیبایی به تصویر بکشند.

یکی از برگزیدگان ویژه این جشنواره حدیث طاهری بابا احمدی اهل قروه از طرف دکتر حسن زاده رییس پژوهشکده میراث فرهنگی و دکتر اکیف شاهین مدیر فرهنگی موسسه یونس امره از کشور ترکیه در تهران دکتر آتوسا مومنی رییس مرکزی اثر ناملموس تهران و دکتر ده پهلوان مدیر کل ثبت و حریم آثار و حفظ و احیای میراث معنوی و طبیعی لوح تقدیر دریافت و عکس اثر در مجله مربوط به موزه چاپ و ماندگار شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اثر هنرمند قروه ای در جشنواره ملی ردپای نوروز – خبرگزاری فیچینو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اثر هنرمند قروه ای در جشنواره ملی ردپای نوروز – خبرگزاری فیچینو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.