آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور/ ترافیک پرحجم در 4 محور

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور

به گزارش فیچینو، رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور را تشریح کرد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت وگو با فیچینو با اشاره به وضعیت ترافیکی جاده های کشور گفت: برابر آخرین گزارش های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در سراسر کشور، در حال حاضر ترافیک در آزادراه قزوین – کرج و کرج – تهران در محدوده مهرویلا و حدفاصل محمد شهر تا پل کلاک نیمه سنگین گزارش شده است.

وی افزود: در آزادراه کرج – قزوین در محدوده های مهرشهر و کردان و در آزادراه ساوه – تهران حدفاصل نسیم شهر تا رضی آباد نیز ترافیک پرحجم است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اشاره به وضعیت جوی جاده های کشور ادامه داد: در برخی از محورهای استان آذربایجان غربی، بارش بارش گزارش شده است.

وی ادامه داد: رانندگان و مسافران می توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی با شماره های 120 و 88255555 تماس بگیرند تا با اطلاع از شرایط حاکم بر جاده ها، بهترین زمان و مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند.

47236

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور/ ترافیک پرحجم در 4 محور" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور/ ترافیک پرحجم در 4 محور"، کلیک کنید.