آخرین نتایج انتخابات ریاست جمهوری در گیلان – خبرگزاری فیچینو | اخبار ایران و جهان

آخرین نتایج انتخابات ریاست جمهوری در گیلان - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار فیچینو، محمد جلایی صبح شنبه در گفت و گو با رسانه‌ها اظهار کرد: ۶۵۷۶۶۳ در استان گیلان به شعب اخذ رأی مراجعه و احراز هویت شدند که پس از دریافت برگ تعرفه ۶۵۶۹۳۶ نفر برگه خود را به صندوق انداخته که از این تعداد ۲۶۵۷۱ رأی جزو آرا باطله بوده است.

رئیس ستاد انتخابات استان گیلان افزود: مشارکت مردم استان گیلان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیرماه ۳۲.۶ درصد بوده است.

وی ترتیب آرا چهار نامزد محترم در استان گیلان اعاتم کرد. و گفت: آقایان پزشکیان با ۳۱۷۲۴۸ رأی با ۴۸ درصد، جلیلی با ۲۱۶۳۳۹ رأی با ۳۳ درصد، قالیباف با ۹۰۰۱۹ رأی با ۱۴ درصد و حجت الاسلام پورمحمدی با ۶۷۵۹ رأی با یک درصد بوده است.

رئیس ستاد انتخابات ادامه داد: در صورتی که انتخابات به دور دوم کشیده شود باید ۱۵ تیرماه مجدداً انتخابات برگزار تا منتخب مردم تعیین شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آخرین نتایج انتخابات ریاست جمهوری در گیلان – خبرگزاری فیچینو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آخرین نتایج انتخابات ریاست جمهوری در گیلان – خبرگزاری فیچینو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.